بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نواحی و افزایش دما طی روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک تا شنبه ۱۴ مرداد پدیده غالب استان خواهد بود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز در بعضی ساعات به‌ویژه عصر و شب برای بیشتر نواحی تهران وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای پایتخت وضعیت جوی، ابری همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات، نواحی جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و تندباد لحظه‌ای و کاهش نسبی دما روز‌های آتی در این استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور و همچنین کاهش نسبی دما از شنبه پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و از فردا (۸ تیرماه) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی پایتخت همچنین افزایش دما از فردا پیش‌بینی می‌شود.
اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان ناپایداری‌های محلی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (۳۰اردیبهشت‌ماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی براثر وزش باد شدید و آغاز روند افزایش دما از امشب، پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی پایتخت در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک است و افزایش دما تا دوشنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.
به گزارش سازمان هواشناسی از چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ